UU 2025: denk mee over de toekomst van onze universiteit

DrukwerkDe Universiteit Utrecht werkt aan een nieuw Strategisch Plan voor de periode 2016-2020. Studenten, medewerkers, alumni en overige stakeholders gaan met elkaar in gesprek over belangrijke thema’s voor onze universiteit. Hoe ziet onze maatschappij eruit in 2025 en welke positie neemt de Universiteit Utrecht in? Welke bijdrage leveren wij met toponderzoek en innovatief onderwijs? En wat zijn contouren van de weg hiernaartoe?

UU 2025: better future
De Universiteit Utrecht bouwt voort op een rijke historie en een stevig fundament. We mogen trots zijn op wat we de afgelopen jaren hebben gerealiseerd, van vernieuwingen in het onderwijs tot het uitbouwen van de strategisch thema’s en de focusgebieden. De toekomst biedt echter nieuwe uitdagingen. Dat vraagt om vooruit kijken naar de universiteit in 2025. Vanuit dit perspectief maken we keuzes voor onze koers voor de komende jaren. Vandaar dat is gekozen voor het thema UU 2025: better future.

Denk mee
Vanaf eind oktober vinden bijeenkomsten plaats waarbij medewerkers, studenten, alumni en ook partners van de universiteit kunnen aangeven wat zij belangrijk vinden. Je bent van harte welkom om mee te denken over onderwijs, onderzoek, maar bijvoorbeeld ook over de vraag hoe de universiteit nog duurzamer kan worden en hoe de campussen kunnen bijdragen aan een inspirerende werk- en leefomgeving.

Bekijk de agenda voor een overzicht van bijeenkomsten en thema’s.

Lees meer over de manier waarop het Strategisch Plan tot stand komt.