1 jan 2016 - 30 jun 2016

Verdere uitwerking Strategisch Plan

De verkennende bijeenkomsten zijn afgerond. Tijdens zo’n 21 debatten konden studenten, medewerkers en andere betrokkenen hun input geven rondom thema’s als onderwijs, onderzoek, impact, duurzaamheid en community. Wil je weten waarover is gediscussieerd? Bekijk dan de highlight-verslagen.

Uitwerken, toetsen, aanscherpen
Hoe verder? Op basis van alle verzamelde ideeën en inzichten worden vanaf januari 2016 ambities en doelstellingen voor de komende jaren uitgewerkt. Dit wordt vervolgens getoetst en aangescherpt op verschillende plekken binnen de universiteit – van medezeggenschap tot studenten, medewerkers en bestuurders. Het plan wordt in juli 2016 vastgesteld door de Raad van Toezicht, waarna het officieel wordt gepresenteerd tijdens de Opening van het Academisch Jaar op maandag 5 september.