2 december 2015
Universiteitsbibliotheek, Boothzaal, Heidelberglaan 3, Utrecht

Debat campus & community

De bijeenkomst op 2 december over Campus & Community is een open discussiebijeenkomst met als doel om vanuit de universitaire gemeenschap zoveel mogelijk input te verzamelen voor de ontwikkeling van de ideale Campus van de toekomst. De Universiteit Utrecht ziet graag dat de Campus anno 2025 een stimulerende en inspirerende onderwijs-, leef- en werkomgeving is voor studenten en medewerkers. Hoe denk jij hierover? Wat betekenen deze ambities volgens jou voor de ontwikkeling van de Campus? En: Hoe kan de Campus anno 2025 bijdragen aan de vorming van, en de interactie tussen de verschillende universitaire communities?

Deze bijeenkomst is voor studenten en medewerkers van de Universiteit Utrecht. Aanmelden is niet nodig. We raden je aan om vooraf nog even deze site te checken voor eventuele laatste (locatie-)wijzigingen. Let op, het aantal plaatsen is beperkt en de bijeenkomst kan (deels) in het Engels worden gehouden.